Az angol nyelvű gépekhez adott demó-kazetta - a német demó kazettához hasonlóan - BASIC programokon keresztül igyekszik a gép (leginkább a BASIC) képességeit bemutatni. 64K-s gépekhez is ez a demó járt, a két verzió közötti különbség csak annyi, hogy az első INTRO részben SIXTY FOUR-t vagy COMPUTERS-t ír az ENTERPRISE felírat alá. Nem olyan látványos mint a német demó, viszont a programokat tanulmányozva ötletes programozási fogásokat lehet belőle "tanulni" (az összes rész futása megszakítható a STOP megnyomásával.)

A demo 8 részből áll. Bármelyik részt elindíthatjuk, a demo "körbe-körbe fog járni". Ha az elejétől szeretnénk végignézni a demot, az INTRO című programot kell elindítanunk. Ez az ENTERPRISE logo és a kazetta tartalmának megjelenítése után rögtön tölti a MODES részt, amit a grafikai módokat mutatja be.

A harmadik SQUARES részben mi is részesei is leszünk az eseményeknek, ebben az angol ABC első 15 betűjét kell sorba raknunk, a betűk tologatásával.

Az ESC megnyomásával tölthetjük a DRAW című részt, mely egy (nagyon) egyszerű rajzprogram. Ebben 16 színű képet készíthetünk az alábbi parancsok felhasználásával: I - szín választása, P - ceruza be/kikapcsolása. Bekapcsolt állapotban, amerre mozgatjuk a kurzort, rajzolunk. F - zárt alakzat kiszínezése, H - felfüggeszti a program futását, kikapcsolja a kurzor villogását, C - előhívunk egy rajzot, amit ezután kedvünkre kiszínezhetünk, ERASE - képernyő törlése, ESC kilépés a programból a demó folytatása.

A FRACTALS részben fraktálok rajzolásával kapunk bemutatót a rekurzív eljáráshívásból. A programot az alábbi módosítással is érdemes próbálgatni (max. 180-as érték megadásával):

10 DO
20 GRAPHICS HIRES 4
30 INPUT PROMPT "Size?":S
40 OPTION ANGLE DEGREES
50 PLOT 600,100;ANGLE 90;
60 CALL TREE(S)
70 WAIT DELAY 3
80 LOOP
100 END

Az ANIMAN pálcika embereket animál a képernyőn.

A CHR&BOMB a legösszetettebb program a demókazettán. Ebben egy bombázó játékot próbálhatunk ki, valamint egy karaktertervező, melyben a játékban használt grafikus karaktereket (is) átrajzolhatjuk. Az épület a 128 és 129, a repülő a 130 és 131, a bomba a 132, a robbanás a 133 és 134-es karakterekből áll össze. A karaktertervezőbe lépve, először az átrajzolni kívánt karaktert kell kiválasztanunk az ASCII kódja (128-159) megadásával.
A használható szerkesztő funkciók: I - a karakter képének invertálása, H - a karakter képének tükrözése vízszintesen, V -a karakter képének tükrözése függőlegesen, R - a kívánt karakter képének bemásolása a munkaterületre, D - a karakter definiálása a munkaterület tartalmának megfelelően, N - következő, átrajzolni kívánt karakter kiválasztása, Q - kilépés a karaktertervezőből.

A MUSIC részben a gép hangzásbeli képességeinek igen szűk keresztmetszetéből kapunk némi bemutatót.