Hubert

Novotrade

ügyességi

Enterprise

 

"Egy szép tavaszi napon Hubert, a komor kedvű lovag, kint őgyelgett Guggerstein vára előtt a mezőn. Csak bámulta a füvet és messzeföldön híres kedvesére, Arab-Ellára gondolt, akit 7 évvel ezelőtt rabolt el a rettenetes huszonhétfejű sárkány.
Ahogy komor gondolatait rendezgetve bandukolt, eszébe jutott hogy meg kéne menteni a lányt (röpke hét év alatt megérlelődött benne az elhatározás?!?!?!?!), mielőtt az idő vasfoga kikezdené annak ragyogó szépségét. Hubert azonmód kapta magát és lóra pattanva eltrappolt a közelben lakó Békanyálhoz, aki rögvest varázsfőzetet kotyvasztott derék hősünk számára. A főzet segítségével Hubert egy szemhunyorintás alatt a rettenetes sárkány váránál termett. Sajnos a várat védő varázserő hatástalanította Békanyál mágikus erejét, így az akadályokon való áthaladáskor csak saját ügyességünkre támaszkodhatunk."

Az Enterprise forgalmazásakor megvásárolható programok nem arról voltak ismertek (egy-két kivételtől eltekintve), hogy messzemenően kihasználták volna a gép grafikai, és hangzásbeli képességeit. Ez a program ebbe a trendbe tökéletesen beleillik, hisz zene semmi sincs, a hangok és a grafika inkább csak funkcionális. Ennek ellenére egy darabig el lehet szórakozni a Hubert-el. Hubert lovagnak varázstárgyakat kell összegyűjteni egy labirintusban, hogy varázserőt szerezzen, és így véghez tudjon vinni olyan dolgokat, amit a tisztelt játékos el tud képzelni. (Most koncentráljunk a sárkányra...) Betöltés után a játék rögtön elindul, az irányítás a beépített botkormánnyal történik, a SPACE megnyomásával ugorni tudunk. A labirintusba nem fogunk eltévedni, hiszen minden képernyőről csak egyfelé tudunk továbbhaladni. Összesen 16 terem van, minden teremben láthatunk egy villogó varázstárgyat, amit meg kell szereznünk. Visszafele nem tudunk haladni a képernyők között, csak előre! Dolgunkat természetesen ellenségek is nehezítik, akik megadott pályán ide-oda mozognak, így jó időzítéssel ki tudjuk őket kerülni. Ha egy ellenséggel érintkezünk, fogy az energiánk. Ha felveszünk egy varázstárgyat, előfordulhat (a játék folyamán négyszer), hogy egy labdás játékot "élvezhetünk" meghatározott ideig. Ebben egy vagy két ütővel kell ide-oda ütögetni egy labdát. Nincs más dolgunk, csak ki kell tartani egy ideig. Ez egyébként remek alkalom, hogy fogyasszuk az energiánkat, ugyanis ha leesik a labda, ez történik. A játék véget ér, ha elfogy az energiánk.
A képernyő alatt láthatjuk a varázserőnket százalékban (Minden felvett varázstárgyal növekszik), valamint az energiánkat. Ha összegyűjtünk 98% energiát, és az utolsó képernyőről is távozunk, a program gratulál nekünk egy felismerhetetlenül ronda képernyővel és hamis zenével.

Térkép