![]() |
Rendező Pályaudvar logikai |
Enterprise |
Nehéz eldönteni, hogy a Rendező Pályaudvar logikai, vagy ügyességi
játék. Egy biztos, némi gondolkozáson kívül gyors reflexeinkre is szükség lesz
a játék folyamán! A program egy érdekes (és egyedi!) ötlet megvalósítása. Sajnos,
úgy tűnik a játék kitalálója (aki nem veri nagydobra a nevét), idejekorán abbahagyta
a program fejlesztését (nem látott benne fantáziát?) , pedig némi munkával nagyon
jó program kerekedhetett volna ki az ötletből...
Egy pályaudvaron tevékenykedünk, feladatunk a vasúti kocsik megfelelő vágányra
juttatása. Mi a váltókat kezeljük, a vasúti kocsik folyamatosan érkeznek a pályaudvarra.
A pályaudvar sematikus képét felülnézetből láthatjuk, melyen 16 számozott vágányt
láthatunk. A balról érkező - szintén számozott - vasúti kocsikat kell a megegyező
számú vágányra juttatni. A 'NEXT ' feliratú ablakban segítségképpen a következő
vasúti kocsi számát láthatjuk. A váltók között a beépített botkormánnyal válogathatunk
(jobbra - balra, le - fel), a SPACE billentyűvel átbillenthetjük a váltó állapotát.
(A játékot szintén a SPACE megnyomásával indíthatjuk.) Az aktuális váltó fekete
színű.
A játék félkész jellegéből adódóan néhány fogyatékossággal kell szembenéznünk
a játék folyamán:
Kár, hogy a készítő nem fejezte be a programot, pedig nagyon jó, ötletes játék születhetett volna kezei közt!