3D Starfighter 1988 - Code Masters Ltd. űrhajós, lövöldözős | Spectrum (48k) Enterprise |
| Némileg meglepő, hogy a Dizzy szerzői egy ilyen ötletszegény, egyszerű űrhajós lövöldözős programmal rukkolnak elő... Egy folyamatosan előrefelé haladó űrhajóról lövöldözve kell megtisztítani az űr különböző szektorait az idegenektől. Feladatunk egy célkereszt mozgatásából és a tüzelésből áll. Az ellenséges űrhajók szintén lőnek ránk, azonban ki tudjuk lőni a felénk repülő lövedékeket is. Időnként a közelünkbe repülő űrhajók is nekünk ütközhetnek. Ha egy ütközés elkerülhetetlennek látszik, a pajzs aktiválásával elkerülhetjük az űrhajónk sérülését. A pajzs azonban csak néhány másodpercre elegendő energiával rendelkezik (SHIELD), de ha nem használjuk, lassan töltődik az energiája. Űrhajónk energiája a STATUS feliratú kijelzőn mérhető le, ha elfogy, vége a játéknak. Fegyverünk szintén energiával működik (ENERGY) ha nem lövünk folyamatosan, hagyjuk feltöltődni, találataink hatásosabbak lesznek. A játékot billentyűzettel, irányíthatjuk, vagy egy játékos Kempston botkormánnyal. A billentyűzet szabadon definiálható, de ha nem változtatjuk meg, a kiosztás a következő:
| |||||||||||||||||||||||||||