Mr. Wimpy

1984 -Ocean

ügyességi

Forrás:
Sinclair Spectrum játék és program

Spectrum (48k)

A népszerű hamburgeres játék kibővített változata.
Betöltés után az 1/2/3/4 billentyűk megnyomásával a billentyűzet / KEMPSTON / PROTEK / SINCLAIR Interface-k választhatók ki. Ha az 5. billentyűt nyomjuk meg, demo-t látunk. A billentyű kiosztás: S-fel, X-le, N-bal, M-jobb, A - "tűz"

Az első pályán be kell szereznünk az anyagot a hamburgerhez. Bal oldalt fent 3 db tálca, jobb oldalt felül sajt, zsemle és hús szimbólum található. MP. WIMPY bal oldalról indul. A pályán szabályosan le / fel mozgó búvónyílásokat látunk, melyeket el kell kerülni, mivel életünkbe kerül. Ezek sárga színűek.
Szintén a pályán mozog WALDO is, az arcfigura, mely világoskék színű, és kegyetlen.
Az a feladat, hogy MR. WIMPY-vel át kell vinni egy tálcát jobb oldalra és vissza kell hozni sorban külön-külön a három étel szimbólumot. Ha üres vagy teli tálcával a kezünkben WALDO-val találkozunk, az elveszi tőlünk, és mehetünk vissza egy tálcáért, kezdhetjük elölről.

Ha sikerül beszerezni az alapanyagot, átléphetünk a hamburger-játékba, mely egy KONG játék stílusú létrás pályából áll. Itt négy szinten láthatók a hamburgerek felső zsemlefelei, a sajtok, a húsok és az alsó zsemlefél. Alul pedig a tányérok vannak, ide kell összeállítani mind a négy hamburgert. Egy étel-rész úgy potyog lejjebb, ha átmegyünk rajta. Ha egy rész ráesik a másikra, akkor azt is tovább löki.
Munkánkat az első pályán SID SOS a szédült karalábé és SAM SPOON, a fűszer figura akadályozza. A velük való találkozás életet vesz el. Ha megépítettük a négy hamburgert, újabb figura lép be a másik kettő mellé, OGY EGG a tojás, s a pálya is nehezebb. Ezt követően PAM PICKLE az ecetes uborka lép be negyediknek, s a pályák bonyolultságával nehezedik tovább a játék. Ellenfeleink ellen némi védelmet nyújt, hogy lefújhatjuk őket borssal, amitől egy kis időre ledermednek. Sajnos csak korlátozott bors készleteink állnak rendelkezésre.
Az első körben, amikor még csak anyagot szerzünk: be, a kapott pontszám attól függ, mennyi BONUS maradt. Ez 600-ról indul lefelé, és az idő múlásával eléri a nullát, ha lassúak vagyunk. A hamburger megépítésekor már jóval több pontszám gyűjthető, itt már ezres nagyságrendek érhetők el.
Ha elfogy az öt élet, a játéknak vége.

A második szintől indulunk: POKE 33501,0
Végtelen mennyiségű bors: POKE 43105,0